Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, Світлана Володимирівнаuk_UA
dc.contributor.authorБілоконь, Галина Михайлівнаuk_UA
dc.date.accessioned2016-05-23T08:43:46Z-
dc.date.available2016-05-23T08:43:46Z-
dc.date.issued2015-04-28-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20691-
dc.description.abstractData are given about the exams and tests as a common practice for many schools and colleges. Modern systems of education in Europe are described in short. Attempts are made to analyze advantages and disadvantages of objective and essay tests not only in the traditional system of education but also in the world of aviationen
dc.description.abstractВ статті подано інформацію про різні види екзаменів та тестів в сучасній європейській освіті. Наводяться переваги та недоліки усних і письмових видів екзаменів та тестів як в традиційній освіті, так і під час навчання майбутніх спеціалістів авіаційної галузіuk_UA
dc.description.abstractСтатья представляет информацию о различных видах экзаменов и тестов в системе европейского образования. Также представлены преимущества и недостатки усных и письменных видов экзаменов как в традиционном образовании, так и в обучении будущих специалистов авиационной сферыru
dc.language.isoenen
dc.publisherМатеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції "Авіа-2015" 28-29 квітня. К.: НАУ, 2015. - С. 36.57 - 36.60.uk_UA
dc.subjectobjective testen
dc.subjectЕкзаменuk_UA
dc.subjectэкзаменru
dc.titleObjective and essay tests in world of aviationen
dc.title.alternativeУсні та письмові види екзаменів для майбутніх спеціалістів авіаційної галузіuk_UA
dc.title.alternativeУснтые и письменные виды экзаменов для будущих специалистов авиациооной сферыru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Матеріали конференцій, філософських читань, круглих столів тощо кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_Bilokon_AVIA-2015.pdf207.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.