Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлінов, Олег Анатолійович-
dc.date.accessioned2016-05-22T14:03:08Z-
dc.date.available2016-05-22T14:03:08Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationУ статті наданий літературний аналіз визначень тренінгу, наведені його види з розкриттям змісту.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20664-
dc.description.abstractУ статті наданий літературний аналіз визначень тренінгу, наведені його види з розкриттям змісту. Наведена мета будь-якого тренінгу. Показані активні форми навчання людини умінням і навичкам. Надане уявлення про структуру, послідовність організації і проведення тренінгових занять. У кожній частині тренінгу розкритий його зміст з переліком основній послідовності організаційних заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник. Збірник наукових статей Київського міжнародного університету. Серія: Психологічні науки.;Випуск 12. – К. : КиМУ, 2008. – С. 9–23.-
dc.subjectтренінг, організація проведення, визначення тренінгу, мета та види тренінгів, навчання, уміння, навички, форми і методи, вступна, основна і заключна частини тренінгу, знайомство учасників тренінгу, правила роботи групи, очікування і побоювання, оцінка рівня інформованості учасників тренінгу, набуття практичних навичок, показ, імітаційні (ігрові та неігрові) методи, метод інсценування і ділової ігри.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.