Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20583
Назва: ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ ТА МАНІПУЛЯЦІЇ ГРОМАДСЬКОЮ СВІДОМІСТЮ У РЕКЛАМІ
Автори: Чередниченко, О.
Ключові слова: Політ 2016
Дата публікації: 6-кві-2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20583
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чередніченко.docx15.13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.