Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20555
Назва: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ДІЯЛЬНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ З ТОЧКИ ЗОРУ ЇХ ВПЛИВУ НА АБІТУРІЄНТІВ
Автори: Малькевич, А.Е.
Ключові слова: Політ 2015
Дата публікації: 8-кві-2015
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20555
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малькевич.doc10.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.