Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504
Title: ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ
Other Titles: Нові технології навчання. матеоіали міжнародної конференції “Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст.” Ч.1: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. –Київ-Вінниця, 2010. – .
Authors: Лузік, Ельвіра Василівна
Keywords: Інтегративні курси, креативність, особистістно-розвивальне навчання, компетентісно-діяльнісний підхід, проектно-творча система освіти.
Issue Date: 2010
Series/Report no.: ;173–176 с
Abstract: Розглянуто теоретико-методологічні основи системи неперервної освіти – інтегровані навчальні курси як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечують умови подальшого розвитку творчої особистості, рівень розвитку якої позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20504
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛУЗІК ЕВ.doc65.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.