Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПершаков, Валерій Миколайович-
dc.date.accessioned2016-05-19T11:04:54Z-
dc.date.available2016-05-19T11:04:54Z-
dc.date.issued2013-01-11-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20351-
dc.description.abstractНаведено особливості проектування залізобетонних рамних конструкцій прольотом 18 і 21 м, дана оцінка ефективності їх використання. Викладено особливості методів розрахунку, конструювання та експериментального дослідження залізобетонних рамних конструкцій.uk_UA
dc.description.abstractПриведены особенности проектирования железобетонных рамных конструкций пролетом 18 и 21 м, дана оценка эффективности их использования. Изложены особенности методов расчета, конструирования и экспериментального исследования железобетонных рамных конструкт- ций.uk_UA
dc.description.abstractNew constructive solutions of effective reinforced concrete frames of variable section and their units have been developed as inventions. There have been improved and introduced a variety of techniques of experimental and theoretical research, calculation effective sizes of I-section frames.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПромислове будівництво та інженерні споруди;-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ КАРКАСНИХ БУДІВЕЛЬ З ЗАЛІЗОБЕТОННИМИ РАМНИМИ КОНСТРУКЦІЯМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc624.072.33-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри реконструкції аеропортів та автошляхів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья Перш особл рам.pdfСтаття1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.