Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлпатова, Олександра Валентинівна-
dc.date.accessioned2016-05-19T09:59:23Z-
dc.date.available2016-05-19T09:59:23Z-
dc.date.issued2015-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20304-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз проблеми мотиваційно-смислових характеристик особистості викладача вищого навчального закладу. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм у контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення диспозиції учасників педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectіндивідуальний стиль навчання, мотиваційно-смислова сфера, особистісно орієнтоване навчання, освітній процес, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, педагогічна взаємодія, педагогічні парадигмиuk_UA
dc.titleМотиваційно-смислові характеристики особистості викладача в педагогічному спілкуванніuk_UA
dc.speciality378.147 (045)uk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Характеристики викладача.docx35.48 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.