Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорнілов, Володимир Степанович-
dc.date.accessioned2016-05-19T07:43:49Z-
dc.date.available2016-05-19T07:43:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКорнілов В.С. ПРОБЛЕМИ КАТЕГОРІАЛЬНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ// «Стратегія розвитку України» К.: 2014,-№1- С. 241-244uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20191-
dc.description.abstractУ статті розглянути основні проблеми категоріального визначення дисципліни навчально-виховного процесу суб’єктів системи освіти, можливі напрями їх теоретичного вирішенняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherвидавництво НАУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 1-
dc.subjectдисципліна навчально-виховного процесуuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМИ КАТЕГОРІАЛЬНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc316.62: 378.15(045)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.docxСтаття27.92 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools