Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19823
Назва: Пісня як мотиваційний фактор і засіб досягнення цілей навчання іноземної мови
Автори: Халецька, Леся Пилипівна
Ключові слова: пісенний матеріал, особистісно-комунікативний підхід, мовна політика Ради Європи, практична, загальноосвітня, розвиваюча, виховна цілі навчання іноземної мови, Джо Дассен «Salut»
Дата публікації: 2015
Видавництво: Талком
Короткий огляд (реферат): Використання пісенного матеріалу розглядається як засіб природовідповідного, особистісно-комунікативного підходу до навчання іноземній мові.
Опис: Халецька Л.П. Пісня як мотиваційний фактор і засіб досягнення цілей навчання іноземної мови [Текст] / Л.П. Халецька // Шляхи подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: збірник наукових праць. – К. : Талком, 2015. – С. 321–327.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19823
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Халецька Пісня як мотиваційний засіб.pdf146.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.