Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄгоров, Олег Анатолійович-
dc.date.accessioned2016-05-16T16:36:33Z-
dc.date.available2016-05-16T16:36:33Z-
dc.date.issued2011-12-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19801-
dc.descriptionЗавданнями вивчення навчальної дисципліни є: - оволодіння методами та технологіями розробки крос-платформних програмних систем; - оволодіння методами створення компонентів, маршалингу; - дослідження архітектура та проектування компонентних програмних систем;uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з крос-платформного програмування в області інформаційних управляючих систем та технологій. Метою дисципліни є теоретичне вивчення та отримання практичних навичок у питаннях: принципів технології розробки крос-платформних програмних систем; принципів використання засобів крос-платформного програмування; особливості компонентних технологійuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.titleКрос-платформне програмуванняuk_UA
dc.title.alternativeКросс-платформное программированиеuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.speciality6.050101 "Комп’ютерні науки"uk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Крос_платф_програм-3.1.7_Н.docНавчальна програма дисципліни2.37 MBMicrosoft WordView/Open
SCAN0100 н.п.1.jpgСторінка 1 навчальної програми723.8 kBJPEGView/Open
SCAN0101 н.п.2.jpgСторінка 2 навчальної програми1.17 MBJPEGView/Open
Крос_платф.програм.3.1.7_Р.docРобоча навчальна програма дисципліни2.57 MBMicrosoft WordView/Open
SCAN0102 р.н.1.jpgСторінка 1 робочої навчальної програми764.23 kBJPEGView/Open
SCAN0103 р.н.2.jpgСторінка 2 робочої навчальної програми1.17 MBJPEGView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.