Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19660
Название: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ДО ВИВЧЕННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ ТУРИСТИЧНИХ РИНКІВ
Другие названия: FEATURES OF SOCIO-GEOGRAPHICAL METHODOLOGY TO THE STUDY OF REGIONAL TOURISM MARKET
Авторы: Дудник, Іван Миколайович
Борисюк, Оксана Анатоліївна
Заря, Ігор Вікторович
Ключевые слова: суспільно-географічна методологія, регіональний туристичний ринок, маркетинг туристичного регіону, інтегральний туристичний потенціал регіону, географічне дослідження регіональних туристичних ринків
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Серия/номер: Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Географія;1(63)
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовуються основні напрямки застосування методологічних положень суспільної географії в дослідженні регіональних туристичних ринків (визначення суті терміну «регіональний туристичний ринок», застосування специфічних географічних методів для дослідження регіональних туристичних ринків, визначення системи географічних критеріїв і показників оцінки, діагностики та прогнозування регіональних туристичних ринків) для створення географічної концепції їх стійкого розвитку. У якості основи при аналізі напрямків географічного дослідження регіональних туристичних ринків виступають концепції регіонального маркетингу. Обґрунтовується доцільність розробки теорії суспільно-географічного маркетингу.
Описание: Grounded directions of methodological provisions of social geography in the study of regional tourist markets (define the essence of the term "regional tourism market," the use of specific geographic methods to study regional tourist markets, the definition of geographical criteria and indicators for assessment, diagnosis and prognosis of regional tourist markets) to create geographical concept of sustainable development. On the basis of geographical areas when analyzing studies regional tourist markets are the concept of regional marketing. The expediency of development of the theory of social and geographic marketing.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19660
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Дудник та ін..docxОсновна стаття28.31 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.