Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19522
Назва: РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Автори: Куровська, Я.А
Дата публікації: 8-кві-2015
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Куровська Я.А РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ //Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів. - К.:НАУ, 2015. - 300 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19522
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри соціології та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куровська Я.А.pdfМатеріали ХV Міжнародно-практичної конференції "Політ. Сучасні проблеми науки"216.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора