Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19110
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хомерікі, Олена Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-13T08:37:18Z | - |
dc.date.available | 2016-04-13T08:37:18Z | - |
dc.date.issued | 2014-08-29 | - |
dc.identifier.citation | Хомерікі О. А Якість освіти у фокусі соціологічного моделювання: аналіз основних підходів//Соціальні технології: актуальні проблеми теорії і практики: зб. наук. праць. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2014. – Вип. 64. – С. 189–197 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19110 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні підходи до якості освіти у фокусі соціології. Ро- зуміння соціального контексту феномену якості освіти вимагає концептуалізації цього явища саме з позиції соціологічного моделювання. Побудова ж моделі, що задовольняє параметрам системності й функціональності, потребує всебічного аналізу поліаспект- ності якості освіти, наукової багатовизначеності цього поняття з різних підходів. Тому завданням статті є подолання професійної обмеженості підходів до визначення якості освіти і наявних мотивів соціокультурного характеру (“здатність забезпечити гідне життя”, “реалізуватися в будь-якій справі”). Зазначено, що подібний підхід дає змогу акцентувати увагу на необхідності розрізнення понять “якість освіти”, орієнтованого на соціокультурний характер, і “якість підготовки фахівця”, в якому така орієнтація може міститися тільки в прихованій формі. Визначено, що якість української вищої освіти – питання національної безпеки, оскільки за роки незалежності не зникла тенде- нція знецінення освіти, якість вищої освіти постає, з одного боку, атрибутивною ха- рактеристикою вищої освіти, з іншого – інтегральним продуктом розвитку науки й культури, яка відповідає актуальним потребам розбудови суспільства. Ключові слова: якість освіти, соціологічна модель, інституціональний підхід | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.subject | якість освіти, соціологічна модель, інституціональний підхід. | uk_UA |
dc.subject | качество образования, социологическая модель, институцио- нальный подход. | uk_UA |
dc.subject | quality of education, sociological model, institutional approach | uk_UA |
dc.title | Якість освіти у фокусі соціологічного моделювання: аналіз основних підходів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 316.42(043) | - |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Admin Tools