Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХомерікі, Олена Андріївна-
dc.date.accessioned2016-04-13T08:37:18Z-
dc.date.available2016-04-13T08:37:18Z-
dc.date.issued2014-08-29-
dc.identifier.citationХомерікі О. А Якість освіти у фокусі соціологічного моделювання: аналіз основних підходів//Соціальні технології: актуальні проблеми теорії і практики: зб. наук. праць. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2014. – Вип. 64. – С. 189–197uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19110-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до якості освіти у фокусі соціології. Ро- зуміння соціального контексту феномену якості освіти вимагає концептуалізації цього явища саме з позиції соціологічного моделювання. Побудова ж моделі, що задовольняє параметрам системності й функціональності, потребує всебічного аналізу поліаспект- ності якості освіти, наукової багатовизначеності цього поняття з різних підходів. Тому завданням статті є подолання професійної обмеженості підходів до визначення якості освіти і наявних мотивів соціокультурного характеру (“здатність забезпечити гідне життя”, “реалізуватися в будь-якій справі”). Зазначено, що подібний підхід дає змогу акцентувати увагу на необхідності розрізнення понять “якість освіти”, орієнтованого на соціокультурний характер, і “якість підготовки фахівця”, в якому така орієнтація може міститися тільки в прихованій формі. Визначено, що якість української вищої освіти – питання національної безпеки, оскільки за роки незалежності не зникла тенде- нція знецінення освіти, якість вищої освіти постає, з одного боку, атрибутивною ха- рактеристикою вищої освіти, з іншого – інтегральним продуктом розвитку науки й культури, яка відповідає актуальним потребам розбудови суспільства. Ключові слова: якість освіти, соціологічна модель, інституціональний підхідuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.subjectякість освіти, соціологічна модель, інституціональний підхід.uk_UA
dc.subjectкачество образования, социологическая модель, институцио- нальный подход.uk_UA
dc.subjectquality of education, sociological model, institutional approachuk_UA
dc.titleЯкість освіти у фокусі соціологічного моделювання: аналіз основних підходівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc316.42(043)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54.docxСтаття47.82 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools