Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19110
Назва: | Якість освіти у фокусі соціологічного моделювання: аналіз основних підходів |
Автори: | Хомерікі, Олена Андріївна |
Ключові слова: | якість освіти, соціологічна модель, інституціональний підхід. качество образования, социологическая модель, институцио- нальный подход. quality of education, sociological model, institutional approach |
Дата публікації: | 29-сер-2014 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Бібліографічний опис: | Хомерікі О. А Якість освіти у фокусі соціологічного моделювання: аналіз основних підходів//Соціальні технології: актуальні проблеми теорії і практики: зб. наук. праць. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2014. – Вип. 64. – С. 189–197 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто основні підходи до якості освіти у фокусі соціології. Ро- зуміння соціального контексту феномену якості освіти вимагає концептуалізації цього явища саме з позиції соціологічного моделювання. Побудова ж моделі, що задовольняє параметрам системності й функціональності, потребує всебічного аналізу поліаспект- ності якості освіти, наукової багатовизначеності цього поняття з різних підходів. Тому завданням статті є подолання професійної обмеженості підходів до визначення якості освіти і наявних мотивів соціокультурного характеру (“здатність забезпечити гідне життя”, “реалізуватися в будь-якій справі”). Зазначено, що подібний підхід дає змогу акцентувати увагу на необхідності розрізнення понять “якість освіти”, орієнтованого на соціокультурний характер, і “якість підготовки фахівця”, в якому така орієнтація може міститися тільки в прихованій формі. Визначено, що якість української вищої освіти – питання національної безпеки, оскільки за роки незалежності не зникла тенде- нція знецінення освіти, якість вищої освіти постає, з одного боку, атрибутивною ха- рактеристикою вищої освіти, з іншого – інтегральним продуктом розвитку науки й культури, яка відповідає актуальним потребам розбудови суспільства. Ключові слова: якість освіти, соціологічна модель, інституціональний підхід |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19110 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
54.docx | Стаття | 47.82 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора