Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19110
Название: Якість освіти у фокусі соціологічного моделювання: аналіз основних підходів
Авторы: Хомерікі, Олена Андріївна
Ключевые слова: якість освіти, соціологічна модель, інституціональний підхід.
качество образования, социологическая модель, институцио- нальный подход.
quality of education, sociological model, institutional approach
Дата публикации: 29-авг-2014
Издательство: Класичний приватний університет
Библиографическое описание: Хомерікі О. А Якість освіти у фокусі соціологічного моделювання: аналіз основних підходів//Соціальні технології: актуальні проблеми теорії і практики: зб. наук. праць. – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2014. – Вип. 64. – С. 189–197
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні підходи до якості освіти у фокусі соціології. Ро- зуміння соціального контексту феномену якості освіти вимагає концептуалізації цього явища саме з позиції соціологічного моделювання. Побудова ж моделі, що задовольняє параметрам системності й функціональності, потребує всебічного аналізу поліаспект- ності якості освіти, наукової багатовизначеності цього поняття з різних підходів. Тому завданням статті є подолання професійної обмеженості підходів до визначення якості освіти і наявних мотивів соціокультурного характеру (“здатність забезпечити гідне життя”, “реалізуватися в будь-якій справі”). Зазначено, що подібний підхід дає змогу акцентувати увагу на необхідності розрізнення понять “якість освіти”, орієнтованого на соціокультурний характер, і “якість підготовки фахівця”, в якому така орієнтація може міститися тільки в прихованій формі. Визначено, що якість української вищої освіти – питання національної безпеки, оскільки за роки незалежності не зникла тенде- нція знецінення освіти, якість вищої освіти постає, з одного боку, атрибутивною ха- рактеристикою вищої освіти, з іншого – інтегральним продуктом розвитку науки й культури, яка відповідає актуальним потребам розбудови суспільства. Ключові слова: якість освіти, соціологічна модель, інституціональний підхід
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19110
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
54.docxСтаття47.82 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора