Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринюк, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-04-07T05:51:34Z-
dc.date.available2016-04-07T05:51:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник післядипломної освіти : зб. наук. праць. – К. : вид-во, Ун-т менедж. освіти НАПН України, 2012. – Вип. 8 (21). – С. 49-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18964-
dc.description.abstractУ статті здійснено порівняльний аналіз українського та фінського досвіду професійної підготовки учителів іноземних мов. Виявлено спільні та відмінні аспекти щодо процесу професійної підготовки учителів іноземних мов та запропоновано методичні рекомендації, які слугуватимуть підвищенню ефективності процесу підготовки українських учителів з урахуванням кращих надбань фінської системи підготовки учителів-мовників.uk_UA
dc.publisherзб. наук. праць. – К. : вид-во, Ун-т менедж. освіти НАПН Україниuk_UA
dc.subjectпорівняльний аналіз, підвищення якості підготовки учителів іноземних мов, методичні рекомендації.uk_UA
dc.titleКомпаративний аналіз українського та фінського досвіду підготовки вчителів іноземних мовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГРИНЮК.doc110.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.