Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18595
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Помиткіна, Любов Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-27T11:58:25Z | - |
dc.date.available | 2016-03-27T11:58:25Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Помиткіна Л.В. Конгруентний розвиток особистості як умова гармонійного зростання майбутнього педагога / Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи: мат. міжнар. наук.-пр. конф. (11-12 черв-ня 2015 р.): в 2 т. / Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; за заг. ред. В.В.Молодиченка. – Мелітополь: Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького, 2015. – Т.2. – С.221-224. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18595 | - |
dc.description.abstract | У статті поданий теоретичний аналіз наукових підходів до проблеми гармонійного розвитку особистості, розкриті особливості типолого-психологічної неконгруентності учнівської молоді, запропоновані шляхи підготовки майбутніх педагогів до побудови конгруентного способу життя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | гармонія | uk_UA |
dc.subject | гармонійність | uk_UA |
dc.subject | неконгруентність особистості | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
dc.subject | конгруентний спосіб життя | uk_UA |
dc.title | Конгруентний розвиток особистості як умова гармонійного зростання майбутнього педагога | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23 Конгруентний розвиток особистості як умова гармонійного зростання майбутнього педагога ..doc | 49.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.