Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18595
Назва: Конгруентний розвиток особистості як умова гармонійного зростання майбутнього педагога
Автори: Помиткіна, Любов Віталіївна
Ключові слова: гармонія
гармонійність
неконгруентність особистості
учні
студенти
майбутні педагоги
конгруентний спосіб життя
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Помиткіна Л.В. Конгруентний розвиток особистості як умова гармонійного зростання майбутнього педагога / Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи: мат. міжнар. наук.-пр. конф. (11-12 черв-ня 2015 р.): в 2 т. / Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; за заг. ред. В.В.Молодиченка. – Мелітополь: Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького, 2015. – Т.2. – С.221-224.
Короткий огляд (реферат): У статті поданий теоретичний аналіз наукових підходів до проблеми гармонійного розвитку особистості, розкриті особливості типолого-психологічної неконгруентності учнівської молоді, запропоновані шляхи підготовки майбутніх педагогів до побудови конгруентного способу життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18595
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.