Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18168
Title: Структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом
Структурно-комплексная модель формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов управления воздушным движением
Structural complex model of pedagogical competence formation of future air-traffic controller-trainer
Authors: Немлій, Людмила Сергіївна
Немлий Людмила Сергеевна
Nemlii Liudmyla
Keywords: структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності
диспетчер-інструктор УПР
педагогічна компетентність
професійна підготовка
структурно-комплексная модель формирования педагогической компетентности
диспетчер-инструктор УВД
педагогическая компетентность
профессиональная подготовка
structural complex model of pedagogical competence formation
air traffic controller-trainer
pedagogical competence
professional training
Issue Date: Jun-2015
Abstract: У статті розглянуто зміст структурно-комплексної моделі формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР) та зроблено аналіз структурних компонентів завдяки яким забезпечується ефективність реалізації цієї моделі. Структурно-комплексна модель містить завдання дослідження, відображає педагогічні умови формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР, компоненти педагогічної компетентності та кінцевий результат процес – сформованість педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора УПР.
В статье рассматривается содержание структурно-комплексной модели формирования педагогической компетентности будущего диспетчера-инструктора УВД. Структурно-комплексная модель содержит задание исследования, способы их реализации, отражает педагогические условия формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов УВД; компоненты педагогической компетентности и конечный результат процесса – формирование педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов УВД.
The article focuses on the process of pedagogical competence formation of a future ATCO-trainer due to the structural complex model. This model observes its main parts like tasks of the research, ways of training process, pedagogical conditions which are considered to be the most effective ones. There is a common feature of all interpretations of the concept: the direction of pedagogical conditions which provide the effective result of our research – the formation of pedagogical competence of future ATC-trainer in the process of special training.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18168
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15 Немлій стаття червень 2015.doc108 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.