Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18166
Назва: ЗМІСТ І СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
Автори: Немлій, Людмила Сергіївна
Ключові слова: Зміст і структура педагогічної компетентності, диспетчер-інструктор УПР, педагогічна компетентність, професійна підготовка.
Дата публікації: лис-2014
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено аналіз робіт науковців щодо підходів визначення змісту та структури педагогічної компетентності фахівців інженерів-педагогів та розглянуто визначення змісту та структури педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР). Зміст педагогічної компетентності полягає у змісті її структурних компонентів. Структурними компонентами педагогічної компетентності диспетчера-інструктора УПР є: мотиваційний, комунікативний, менеджерський, технологічний, особистісний, рефлексивний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18166
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14 Немлій Стаття листопад 2014.docx47.17 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.