Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18166
Название: ЗМІСТ І СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
Авторы: Немлій, Людмила Сергіївна
Ключевые слова: Зміст і структура педагогічної компетентності, диспетчер-інструктор УПР, педагогічна компетентність, професійна підготовка.
Дата публикации: ноя-2014
Краткий осмотр (реферат): У статті зроблено аналіз робіт науковців щодо підходів визначення змісту та структури педагогічної компетентності фахівців інженерів-педагогів та розглянуто визначення змісту та структури педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР). Зміст педагогічної компетентності полягає у змісті її структурних компонентів. Структурними компонентами педагогічної компетентності диспетчера-інструктора УПР є: мотиваційний, комунікативний, менеджерський, технологічний, особистісний, рефлексивний.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18166
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14 Немлій Стаття листопад 2014.docx47.17 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.