Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18166
Title: ЗМІСТ І СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
Authors: Немлій, Людмила Сергіївна
Keywords: Зміст і структура педагогічної компетентності, диспетчер-інструктор УПР, педагогічна компетентність, професійна підготовка.
Issue Date: Nov-2014
Abstract: У статті зроблено аналіз робіт науковців щодо підходів визначення змісту та структури педагогічної компетентності фахівців інженерів-педагогів та розглянуто визначення змісту та структури педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР). Зміст педагогічної компетентності полягає у змісті її структурних компонентів. Структурними компонентами педагогічної компетентності диспетчера-інструктора УПР є: мотиваційний, комунікативний, менеджерський, технологічний, особистісний, рефлексивний.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18166
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14 Немлій Стаття листопад 2014.docx47.17 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.