Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНемлій, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2016-03-19T12:37:35Z-
dc.date.available2016-03-19T12:37:35Z-
dc.date.issued2013-11-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18165-
dc.description.abstractЕфективність процесу формування педагогічної компетентності спеціаліста незалежно від напрямку його діяльності залежить від спеціально створених та ретельно підібраних педагогічних умов, що впроваджуються у навчальний процес фахової підготовки. Формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР) у процесі фахової підготовки ефективно здійснюється, якщо воно реалізується в освітньому середовищі з урахуванням загальних закономірностей розвитку вищої професійної освіти й певних педагогічних умов, які впроваджуються до навчального процесу професійної підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13 Немлій-тези-листопад 2013.doc34.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.