Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18165
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Немлій, Людмила Сергіївна
Дата публікації: лис-2013
Короткий огляд (реферат): Ефективність процесу формування педагогічної компетентності спеціаліста незалежно від напрямку його діяльності залежить від спеціально створених та ретельно підібраних педагогічних умов, що впроваджуються у навчальний процес фахової підготовки. Формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР) у процесі фахової підготовки ефективно здійснюється, якщо воно реалізується в освітньому середовищі з урахуванням загальних закономірностей розвитку вищої професійної освіти й певних педагогічних умов, які впроваджуються до навчального процесу професійної підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18165
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13 Немлій-тези-листопад 2013.doc34.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.