Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17695
Назва: Оптимизация маркетинга строительной корпорации
Автори: Ковальов Юрій Миколайович
Kovaluov Yuri
Ковалев Юрий Николаевич
Джурик Олена Віталіївна
Dzhuryk Olena
Джурик Елена Витальевна
Шевель Людмила Віталіївна
Shevel' Lyudmyla
Шевель Людмила Витальевна
Ключові слова: Оптимизация маркетинга.
Дата публікації: 2002
Короткий огляд (реферат): В условиях насыщенности рынка жилья и жесткой конкуренции ошибки в маркетинговой политике оборачиваются большими убытками. Поэтому необходима программа оптимизации, основанная на мониторинге текущей ситуации. Наибольший эффект дает комплексная оптимизация, учитывающая другие стороны деятельности корпорации, а также среднесрочные экономические и социальные прогнозы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17695
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оптимизація маркетинга стройкорпор. Авиа2002.pdf63.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.