Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2016-02-03T06:30:11Z-
dc.date.available2016-02-03T06:30:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17395-
dc.description.abstractУточнено сутність понять «комунікативні якості мовлення», «позитивний вербальний імідж». Встановлено взаємозв’язок між рівнем розвитку комунікативних якостей мовлення i вміннями студентів будувати власний позитивний вербальний імідж. На основі аналізу широкого діапазону комунікативних якостей мовлення домінантними для формування позитивного вербального іміджу індивіда було визначено комунікативну доцільність i точність. Відмічено, що професійна спрямованість процессу формування позитивного вербального іміджу i розвитку комунікативних якостей мовлення реалізується шляхом відбору конкретного мовленнєвого матеріалу з урахуванням особливостей одержуваної студентами професії. Визначено, що відпрацювання позитивного вербального іміджу відбувається шляхом залучення студентів до моделювання власної мовленнєвої поведінки в різноманітних комунікативних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКовтун О.В. Комунікативні якості мовлення у структурі позитивного вербального іміджу студента ВНЗ / О.В.Ковтун / Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини : зб. наук. праць. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – Вип. 2. – С. 176–183.uk_UA
dc.subjectкомунікативні якості мовлення, позитивний вербальний імідж, моделі мовленнєвої поведінки.uk_UA
dc.titleКОМУНІКАТИВНІ ЯКОСТІ МОВЛЕННЯ У СТРУКТУРІ ПОЗИТИВНОГО ВЕРБАЛЬНОГО ІМІДЖУ СТУДЕНТА ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Умань.dot87 kBdotView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.