Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрищепа, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorПутінцев, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2015-12-14T14:52:25Z-
dc.date.available2015-12-14T14:52:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17203-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»uk_UA
dc.subjectПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.011.3- 051:339.138-
dc.specialityМенеджментuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Путинцев-Прищепа.docxПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ35.17 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.