Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17172
Назва: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ВИБІР СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ПОКУПЦЯ
Автори: Прищепа, Наталія Петрівна
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ВИБІР СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ПОКУПЦЯ
Дата публікації: 2012
Видавництво: ЛНУ ім. Тараса Шевченка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17172
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Прищепа.docМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ВИБІР СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ПОКУПЦЯ39 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.