Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадько, О.С.-
dc.contributor.authorГриценко, Я.Ю.-
dc.contributor.authorІванюк, О.О.-
dc.contributor.authorСтепанчук, О.В.-
dc.date.accessioned2015-11-26T12:16:01Z-
dc.date.available2015-11-26T12:16:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОснову стратегії управління дорожнім рухом складає принцип координованого управління (“зелена хвиля” або АСКДР), що полягає в забезпеченні безперешкодного проїзду групи автомобілів із певною швидкістю через усі регульовані перехрестя. У місті Києві діють 568 світлофорних об’єктів, із яких до існуючої АСКДР підключено 124, що складає 21,8% від загальної кількості. За оцінками фахівців, для забезпечення належного керування дорожнім рухом у місті Києві необхідно довести кількість світлофорних об’єктів, задіяних в АСКДР, до 85—90% від загальної кількості. Основним недоліком діючої системи є те, що вона морально та фізично застаріла.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17018-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАУuk_UA
dc.subjectЗатримка рухуuk_UA
dc.subjectПринцип координованого управлінняuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ЗАТРИМОК РУХУ НА РЕГУЛЬОВАНОМУ ПЕРЕХРЕСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc656.021.24(043.2)-
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.