Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТалах, С.М.-
dc.contributor.authorБелов, м.И.-
dc.contributor.authorКоряк, О.С.-
dc.date.accessioned2015-11-24T08:24:26Z-
dc.date.available2015-11-24T08:24:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРезультати чисельного розрахунку показали, що в екстремальних умовах навантаження конструкція покриття працює в граничному стані, що відповідає умовам діючих норм і явних запасів міцності нема,чого не можна сказати, якщо користуватися інженерними наближеними розрахунками.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16990-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher"ЦП"КОМПРИНТ"uk_UA
dc.subjectАеропортuk_UA
dc.subjectОптимізаціяuk_UA
dc.titleОПТИМІЗАЦІЯ ПОПЕРЕЧНОГО ПРОФІЛЮ ЖОРСТКОГО АЕРОДРОМНОГО ПОКРИТТЯ МІЖНАРОДНОГО АЕРОПОРТУ "ЛЬВІВ"uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Талах С.М.Оптимізація поперечного профілю.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.