Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯгодзинский, Сергей Николаевич-
dc.date.accessioned2015-11-20T20:27:13Z-
dc.date.available2015-11-20T20:27:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯгодзінський С.М. Стратегії реалізації соціокультурного потенціалу глобальних інформаційних мереж // Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич. – К.: «Видавництво «Гілея», 2015. – Вип. 98 (№ 7). – С. 268-271.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16977-
dc.description.abstractДосліджено сутність пізнавальних стратегій організації інформаційної діяльності як атрибуту цивілізаційного розвитку глобалізованого соціуму на початку ХХІ століття. Обґрунтовано, що процес інституалізації інформаційних мереж потребує перебудови в масовій свідомості когнітивних установок. До них мають бути віднесеними алгоритмічні, структурно-функціональні, стохастичні, імовірнісні моделі прийняття стратегічних рішень. Встановлено, що інформаційна діяльність була притаманною усім типам суспільного устрою. Але лише в суспільстві, заснованому на соціальних мережах, інформаційна діяльність стає атрибутом особистості, складовою процесу її соціалізації. Спираючись на поняття раціональності соціальних дій М. Вебера та комунікативної раціональності Ю. Хабермаса, висунуто гіпотезу про формування інформаційної раціональності, як основи стратегії втілення соціокультурного потенціалу глобальних інформаційних мереж.uk_UA
dc.publisherНПУ им. М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectсоциокультурный потенциалuk_UA
dc.subjectинформационная сетьuk_UA
dc.titleСтратегії реалізації соціокультурного потенціалу глобальних інформаційних мережuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ягодзинский. Гилея 98.pdf8.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.