Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16686
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тімкіна, С.Ю. | - |
dc.contributor.author | Бєлятинський, Андрій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-04T08:25:26Z | - |
dc.date.available | 2015-11-04T08:25:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Найбільш ефективним досягненням мінімуму витрат при здійсненні руху транспорту по вулично-дорожній мережі є вибір найкоротшого маршруту руху і забезпечення на ньому відповідних транспортно-експлуатаційних умов.Але на сьогоднішній день на вулично-дорожній мережі міст України ситуація з організацією руху транспортних потоків показує, що не завжди найкоротший маршрут буде економним і зручним. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16686 | - |
dc.description | Для того, щоб вибрати оптимальний маршрут руху, провівши аналіз транспортної ситуації, що склалася в усьому місті, з прогнозуванням імовірних змін на окремих перегонах і перехрестях в найближчий час, треба мати загальну картину про інтенсивність руху, щільність, швидкість, а також про дорожньо-транспортні пригоди, дорожні роботи та інші непередбачені ситуації, які склалися.Але керуючи автомобілем, водій не може провести відповідний аналіз і прийняти правильне рішення своїх дій.У такій ситуації керований ним транспортній засіб стає заручником обставин, де не завжди можливо змінити рішення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НАУ | uk_UA |
dc.subject | Маршрут | uk_UA |
dc.subject | Інтенсивність | uk_UA |
dc.subject | Щільність | uk_UA |
dc.subject | Швидкість | uk_UA |
dc.title | ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМИ ПОТОКАМИ ВУЛИЧНОЇ МЕРЕЖІ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АРХІТЕКТУРА ТА ЕКОЛОГІЯ.pdf | 2.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.