Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаслужена, Алла Андріївна-
dc.date.accessioned2015-09-28T07:45:49Z-
dc.date.available2015-09-28T07:45:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16180-
dc.description.abstractУ даній статті ми здійснили аналіз особливостей підготовки філолога у педагогічних ВНЗ України. Нами використано навчальний план Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Викладач виконує певні професійно-педагогічні функції: конструктивно-організаторську, навчальну, виховну гностичну, оціночну, мотиваційно-стимулюючу, інструментальну. У нього мають бути сформовані здібності, серед яких традиційно виділяють: дидактичні, академічні, перцептивні, мовні, організаторські, комунікативні, прогностичніuk_UA
dc.publisherЗаслужена А.А. Особливості підготовки філолога у педагогічних ВНЗ України на основі навчального плану Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського з точки зору компетентнісного підходу/International scientific-practical congress of teachers and psychologists «The generation of scientific ideas», the 27 th of November, 2014, Geneva (Switzerland), C. 133-138(138-145)uk_UA
dc.subjectфілолог, компетентнісний підхід, Українаuk_UA
dc.titleОсобливості підготовки філолога у педагогічних ВНЗ України на основі навчального плану Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського з точки зору компетентнісного підходу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.