Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16180
Назва: Особливості підготовки філолога у педагогічних ВНЗ України на основі навчального плану Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського з точки зору компетентнісного підходу.
Автори: Заслужена, Алла Андріївна
Ключові слова: філолог, компетентнісний підхід, Україна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Заслужена А.А. Особливості підготовки філолога у педагогічних ВНЗ України на основі навчального плану Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського з точки зору компетентнісного підходу/International scientific-practical congress of teachers and psychologists «The generation of scientific ideas», the 27 th of November, 2014, Geneva (Switzerland), C. 133-138(138-145)
Короткий огляд (реферат): У даній статті ми здійснили аналіз особливостей підготовки філолога у педагогічних ВНЗ України. Нами використано навчальний план Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Викладач виконує певні професійно-педагогічні функції: конструктивно-організаторську, навчальну, виховну гностичну, оціночну, мотиваційно-стимулюючу, інструментальну. У нього мають бути сформовані здібності, серед яких традиційно виділяють: дидактичні, академічні, перцептивні, мовні, організаторські, комунікативні, прогностичні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16180
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заслужена А.А. Особливості підготовки філолога.rtf209.83 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.