Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16177
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заслужена, Алла Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-28T07:36:23Z | - |
dc.date.available | 2015-09-28T07:36:23Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16177 | - |
dc.description.abstract | Cтаття присвячена контент-аналізу особливостей підготовки бакалаврів з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації. Виявлено, що особлива увага даній проблемі вітчизняними вченими не приділялась, оскільки особливості підготовки майбутніх учителів та викладачів іноземної мови у ВНЗ інших країн, зокрема Німеччини, США, Фінляндії, Мексики, Великобританії, Угорщини, Японії, є більш дослідженими. Дослідження особливостей навчальних планів університетів Швейцарської Конфедерації в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу дозволило нам дійти висновку про те, що навчання студентів здійснюється на основі полікультурного, компетентнісного та комунікативного підходів. Особливістю змісту підготовки бакалаврів з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації є вивчення англійської мови у контексті загальної мовної картини світу, її стильовому та діалектному значенні. Нами було виявлено, що комунікативний аспект вивчення бакалаврами англійської мови виявляється при опануванні змісту навчальних дисциплін «Дослідження соціолінгвістики» та «Соціофонетика»; англійська мова вивчається в контексті розуміння її як засобу взаємодії в умовах освітньої та культурної інтеграції народів світу і засобу конструктивного полілогу у Швейцарській Конфедерації. Досвід швейцарських університетів може бути запозичений вітчизняними ВНЗ для формування полікультурної та комунікативної особистості майбутнього філолога. | uk_UA |
dc.publisher | 3) Барановська Л.В., Заслужена А.А. Особливості змісту підготовки бакалавра з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації/Порівняльна професійна педагогіка №1(т.5), 2015: наук.журнал/голов.ред. Н.М. Бідюк. – К. – Хмельницький : ХНУ, 2015. – С. 148-153. | uk_UA |
dc.subject | зміст підготовки, бакалавр з англійської мови та літератури, бакалаври-філологи, інтегрований фахівець, методологічні підходи, університет, Швейцарська Конфедерація. | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРСЬКОЇ КОНФЕДЕРАЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.22(494)=111(045) | - |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Барановська Л.В., Заслужена А.А..укр..rtf | 202 kB | RTF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.