Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16163
Назва: | NEW APPROACHES TO TEACHING TRANSLATION AND INTERPRETATION |
Автори: | Ковтун, Олена Віталіївна |
Ключові слова: | усний / письмовий переклад зміст навчання знання вміння компетенції підходи до навчання система вправ |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Kovtun O.V. New approaches to teaching translation and interpretation / О.V. Kovtun / Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держав-ний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – К. : Гнозис, 2015. – Дод. 1 до Вип. 35. – Том ІХ (60). – Темат. випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 139–146. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти організації навчання перекладу студентів вищих навчальних закладів, що здобувають кваліфікацію перекладача. Уточнено вихідні положення організації навчального процесу, визначено i схарактеризовано основні складові змісту фахової підготовки майбутніх перекладачів (знання, вміння, компетенції). Проаналізовано підходи до організації навчання перекладу у виші, уточнено класифікацію вправ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16163 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kovtun_O._text2015.doc | 77 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.