NEW APPROACHES TO TEACHING TRANSLATION AND INTERPRETATION

No Thumbnail Available

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Kovtun O.V. New approaches to teaching translation and interpretation / О.V. Kovtun / Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держав-ний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – К. : Гнозис, 2015. – Дод. 1 до Вип. 35. – Том ІХ (60). – Темат. випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 139–146.

Abstract

У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти організації навчання перекладу студентів вищих навчальних закладів, що здобувають кваліфікацію перекладача. Уточнено вихідні положення організації навчального процесу, визначено i схарактеризовано основні складові змісту фахової підготовки майбутніх перекладачів (знання, вміння, компетенції). Проаналізовано підходи до організації навчання перекладу у виші, уточнено класифікацію вправ.

Description

Keywords

усний / письмовий переклад, зміст навчання, знання, вміння, компетенції, підходи до навчання, система вправ

Citation