Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16030
Назва: Роль стратегічного аналізу в процесі формування стратегії розвитку вітчизняних авіакомпаній на міжнародних ринках
Автори: Новак, Валентина Олексіївна
Рибінцев, В.О.
Бадьор, Ю.В.
Ключові слова: Проблеми системного підходу в економіці
Роль стратегічного аналізу в процесі формування стратегії розвитку вітчизняних авіакомпаній на міжнародних ринках
Дата публікації: 2012
Видавництво: НАУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16030
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 8.docx32.39 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.