Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15804
Назва: ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ ЯК ВТЕЧА ВІД ГОЛИХ ЗНАКІВ ПОРОЖНЕЧІ
Інші назви: ОБРАЗОВАНИЕ ХХІ ВЕКА КАК БЕГСТВО ОТ ГОЛЫХ ЗНАКОВ ПУСТОТЫ
EDUCATIONAL SYSTEM OF THE XXI CENTURY AS AN ESCAPE FROM NAKED SIGNS OF VACUOUSNESS
Автори: Сухова, Надія Миколаївна
Дата публікації: тра-2010
Видавництво: Національний авіаційний університет
Серія/номер: Вісник Національного авіаційного університету. Серія Філософія. Культурологія. Збірник наукових праць;1 (11) 2010
Короткий огляд (реферат): Здійснюється філософський аналіз освіти людини на початку ХХІ ст., особлива увага приділяється суттєвим перетворенням у національної освіті.
Осуществляется философский анализ образования человека в начале ХХІ века, особое внимание уделяется сущностным изменениям в национальном образовании.
The philosophical analysis of education of man at the beginning of the XXI century is represented. The special attention is drawn to essential changes in the national system of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15804
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри філософії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.