Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАбисова, Марія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2015-07-06T13:21:02Z-
dc.date.available2015-07-06T13:21:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15734-
dc.description.abstractАналізується роль брендових комунікацій у формуванні думок, смаків, цінностей, уподобань та дій акторів суспільства видовища.uk_UA
dc.description.abstractАнализируется роль брендовых коммуникаций в формировании мнений, вкусов, ценностей, предпочтений и действий акторов общества зрелища.uk_UA
dc.description.abstractThe role of brand-communications in forming of opinions, tastes, judgments, values and actions of actors in the society-show is represented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсуспільство спектаклю, бренд, неотрайбалізм, маркетингові комунікації.uk_UA
dc.subjectобщество спектакля, бренд, неотрайбализм, маркетинговые коммуникации.uk_UA
dc.subjectsociety of the spectacle, brand, neotribalism, marketing communications.uk_UA
dc.titleКОНСТИТУЮВАННЯ СУСПІЛЬСТВА СПЕКТАКЛЮuk_UA
dc.title.alternativeКонструирование общества спектакляuk_UA
dc.title.alternativeForming of Society of the Spectacleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОНСТИТУЮВАННЯ СУСПІЛЬСТВА СПЕКТАКЛЮ.pdfСтаття561.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.