Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14931
Назва: Стратегії інформаційного пошуку
Автори: Шевченко А.С.
Шевченко Анатолій Сергійович
Ключові слова: Інформаційний пошук
пошуковий запит
Дата публікації: жов-2009
Видавництво: Київ, Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шевченко А.С. Стратегії інформаційного пошуку / А.С. Шевченко // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: міжнар. наук.-техн. конф. 21-22 жовтня 2009 р.: тези доп. – К., НАУ, 2009. – С. 16.
Короткий огляд (реферат): Стратегії інформаційного пошуку визначають ступінь подібності документів, що розглядаються, до пошукового запиту. Ступінь подібності визначається згідно робочої гіпотези: чим частіше пошуковий термін зустрічається в документі, тим більше «відповідним» є цей документ до пошукового запиту. Стратегії інформаційного пошуку розробляються не тільки для визначення відповідності, але і для вирішення проблем, які пов’язані з неоднозначністю мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14931
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009-c16-Shevchenko m2.doc24.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.