Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦісар, Н. Б.-
dc.date.accessioned2015-06-03T18:57:54Z-
dc.date.available2015-06-03T18:57:54Z-
dc.date.issued2015-05-21-
dc.identifier.citationЦісар Н. Б. Підходи до договірного регулювання маркетингових досліджень // Інновації в юридичній освіті: Всеукраїнська науково-практична конференція до Дня науки, Київ, Національний авіаційний університет, 21 травня 2015 р.: тези доповіді – К., 2015. – Т. ІІ. – С.257-259.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14918-
dc.description.abstractТези автора присвячені аналізу підходів до договірного регулювання маркетингових дослідженьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectДоговірне регулюванняuk_UA
dc.titleПідходи до договірного регулювання маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc347.78:347.77 (043.2)-
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри господарського, повітряного та космічного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цісар.pdf229.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.