Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14918
Назва: Підходи до договірного регулювання маркетингових досліджень
Автори: Цісар, Н. Б.
Ключові слова: Маркетинг
Договірне регулювання
Дата публікації: 21-тра-2015
Бібліографічний опис: Цісар Н. Б. Підходи до договірного регулювання маркетингових досліджень // Інновації в юридичній освіті: Всеукраїнська науково-практична конференція до Дня науки, Київ, Національний авіаційний університет, 21 травня 2015 р.: тези доповіді – К., 2015. – Т. ІІ. – С.257-259.
Короткий огляд (реферат): Тези автора присвячені аналізу підходів до договірного регулювання маркетингових досліджень
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14918
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри господарського, повітряного та космічного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цісар.pdf229.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.