Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14556
Назва: ОПЕРАЦІЙНО-РЕГУЛЯТИВНИЙ КОМПОНЕНТ АВТОПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Проскурка, Наталія Миколаївна
Ключові слова: майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність, операційно-регулятивний компонент автопсихологічної компетентності, саморегуляція, самоконтроль, самоефективність.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Теоретичні і прикладні проблеми психології: зб. наук. праць №3 (35).
Серія/номер: Психологічні науки;3(35)2014
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються методика та результати дослідження операційно-регулятивного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Висвітлено рівні самоконтролю, саморегуляції та самоефективності майбутніх фахівців з інформаційних технологій як показників операційно-регулятивного компоненту їх автопсихологічної компетентності. Наведено результати дослідження рівнів операційно-регулятивного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій, а також їх особливості залежно від їх віку та статі досліджуваних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14556
ISSN: 2219-2654
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.