Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14556
Назва: | ОПЕРАЦІЙНО-РЕГУЛЯТИВНИЙ КОМПОНЕНТ АВТОПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Автори: | Проскурка, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність, операційно-регулятивний компонент автопсихологічної компетентності, саморегуляція, самоконтроль, самоефективність. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Теоретичні і прикладні проблеми психології: зб. наук. праць №3 (35). |
Серія/номер: | Психологічні науки;3(35)2014 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються методика та результати дослідження операційно-регулятивного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Висвітлено рівні самоконтролю, саморегуляції та самоефективності майбутніх фахівців з інформаційних технологій як показників операційно-регулятивного компоненту їх автопсихологічної компетентності. Наведено результати дослідження рівнів операційно-регулятивного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій, а також їх особливості залежно від їх віку та статі досліджуваних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14556 |
ISSN: | 2219-2654 |
Розташовується у зібраннях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Операціно-регулятивний компонент автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій.pdf | Основна стаття | 499.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.