Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14556
Название: ОПЕРАЦІЙНО-РЕГУЛЯТИВНИЙ КОМПОНЕНТ АВТОПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Авторы: Проскурка, Наталія Миколаївна
Ключевые слова: майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність, операційно-регулятивний компонент автопсихологічної компетентності, саморегуляція, самоконтроль, самоефективність.
Дата публикации: 2014
Издательство: Теоретичні і прикладні проблеми психології: зб. наук. праць №3 (35).
Серия/номер: Психологічні науки;3(35)2014
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриваються методика та результати дослідження операційно-регулятивного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Висвітлено рівні самоконтролю, саморегуляції та самоефективності майбутніх фахівців з інформаційних технологій як показників операційно-регулятивного компоненту їх автопсихологічної компетентності. Наведено результати дослідження рівнів операційно-регулятивного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій, а також їх особливості залежно від їх віку та статі досліджуваних.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14556
ISSN: 2219-2654
Располагается в коллекциях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.