Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскурка, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-05-15T06:51:34Z-
dc.date.available2015-05-15T06:51:34Z-
dc.date.issued2014-04-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14554-
dc.description.abstractУ статті розкриваються методика та результати дослідження мотивації особистісного розвитку майбутніх фахівців з інформаційних технологій та наведено його результати. Висвітлено вираженість мотивації особистісного розвитку майбутніх фахівців з інформаційних технологій як важливої характеристики мотиваційного компоненту їх автопсихологічної компетентності. Проаналізовано особливості мотивації особистісного розвитку майбутніх фахівців з інформаційних технологій залежно від їх віку та статі. За узагальненням результатів дослідження мотивації особистісного розвитку студентів визначено рівні розвитку мотиваційного компоненту їх автопсихологічної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми психології: зб. наук. праць.Т.1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія / За наук. ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesОрганізаційна психологія. Економічна психологія, Соціальна психологія.;Том 1.-
dc.subjectмотив, мотивація, майбутні фахівці з інформаційних технологій, особистісний розвиток, автопсихологічна компетентність.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc159.9(05)-
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.