Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14202
Назва: Товарний знак - твір сучасного графічного мистецтва
Автори: Кравченко Олег Вадимович
Кравченко Олег Вадимович
Kravchenko Oleg
Ключові слова: товарний знак
фірмовий стіль
реклама
бренд
Дата публікації: 2006
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Товарний знак - твір сучасного графічного мистецтва /Кравченко О.В.//Матеріали VII міжнар. наук.-техн. конф. "ABІА-2006", 25-27 вересня 2006 року. – Київ, 2006. – Т. 2. – С. 43.23-43,29
Короткий огляд (реферат): Мистецтво створення товарних знаків потребує не тільки творчого натхнення чи вдалих відкриттів, а й організації процесу проектування, тяжкої праці і чіткого розуміння вимоги оригінальності - основного фактора ринкової ефективності і юридичного захисту знака, як тонкого і переконливого засобу реклами, засобу просування продукції на ринок, засобу захисту фірми від недобросовісної конкуренції. Необхідно так планувати створення сильних знаків, щоб використати всю зібрану інформацію не тільки про товар, послуги і підприємства, але і про саме головне - покупців. Необхідно володіти всім багатством і гнучкістю мови, щоб маніпулювати механізмом семантики для створення наймилозвучніших, найвиразніших, найдійовіших, а значить таких, що одразу і надовго залишаються в пам'яті, знаків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14202
Розташовується у зібраннях:АВІА-2006. Тези кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Товарний знак - твір сучасного графічного мистецтва.pdf410.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.