Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14202
Title: Товарний знак - твір сучасного графічного мистецтва
Authors: Кравченко Олег Вадимович
Кравченко Олег Вадимович
Kravchenko Oleg
Keywords: товарний знак
фірмовий стіль
реклама
бренд
Issue Date: 2006
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Товарний знак - твір сучасного графічного мистецтва /Кравченко О.В.//Матеріали VII міжнар. наук.-техн. конф. "ABІА-2006", 25-27 вересня 2006 року. – Київ, 2006. – Т. 2. – С. 43.23-43,29
Abstract: Мистецтво створення товарних знаків потребує не тільки творчого натхнення чи вдалих відкриттів, а й організації процесу проектування, тяжкої праці і чіткого розуміння вимоги оригінальності - основного фактора ринкової ефективності і юридичного захисту знака, як тонкого і переконливого засобу реклами, засобу просування продукції на ринок, засобу захисту фірми від недобросовісної конкуренції. Необхідно так планувати створення сильних знаків, щоб використати всю зібрану інформацію не тільки про товар, послуги і підприємства, але і про саме головне - покупців. Необхідно володіти всім багатством і гнучкістю мови, щоб маніпулювати механізмом семантики для створення наймилозвучніших, найвиразніших, найдійовіших, а значить таких, що одразу і надовго залишаються в пам'яті, знаків.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14202
Appears in Collections:АВІА-2006. Тези кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.