Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13777
Назва: Формування комплексу маркетингових комунікацій авіатранспортних підприємств
Автори: Сергієнко, Світлана Анатоліївна
Ключові слова: комплекс маркетингових комунікацій
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (економіка авіаційного транспорту). – Національний авіаційний університет, Київ, 2015. Дисертацію присвячено обґрунтуванню та розробці теоретичних і методичних положень щодо формування комплексу маркетингових комунікацій авіатранспортних підприємств. В процесі дослідження автором отримані наукові результати які дали змогу, на відміну від існуючих методів, розробити авторський метод формування комплексу маркетингових комунікацій, що полягає у багатократному проведені аналізу впливу носіїв, що обираються до застосування у комплексі. Аналіз представляє собою розрахунок характеристик вибраного комплексу маркетингових комунікацій на основі характеристик компонентів, що його складають. В роботі подається підхід до формування комплексу маркетингових комунікацій із застосуванням авторського методу аналізу, синтезу та оптимізації, що дало змогу розробити механізм формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій авіатранспортного підприємства на основі автоматичного проектування, що полягає в проведені багатократного аналізу впливу елементів, що входять до його складу, а також їх синтезу для подальшої оптимізації характеристик компонентів, що його складають. У межах наукового дослідження подано систематизацію матеріалів за цілим комплексом питань, пов’язаних з організацією маркетингової діяльності авіаційно-транспортних підприємств. Основну увагу приділено питанням формування комплексу маркетингових комунікацій авіаперевізниками. Розглянуто нові властивості, що набувають інструменти маркетингових комунікацій при використанні їх у комплексі та виникнення синергетичного ефекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13777
Розташовується у зібраннях:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.02

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертаія_СергієнкоС.А._10.04.2015.pdfДисертація2.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.