Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурлакова, Ірина Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-03-10T11:32:50Z-
dc.date.available2015-03-10T11:32:50Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13289-
dc.description.abstractПредставлена методична розвідка має на меті з’ясувати можливості та шляхи активізації літературознавчої лексики під час вивчення конкретного літературного твору. Ілюстративним матеріалом є трилогія “Волинь” відомого українського прозаїка, яскравого представника діаспорного письменства Уласа Самчука.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська мова та література в школах, ліцеях, гімназіях та колегіумах. – 2005. – №5. – С. 71-80.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУкраїнська мова та література в школах, ліцеях, гімназіях та колегіумах.;№5-
dc.subjectлітературознавча категоріяuk_UA
dc.subjectепічний твірuk_UA
dc.subjectтекстовий аналізuk_UA
dc.titleОПАНУВАННЯ УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ КАТЕГОРІЙ ПІД ЧАС ТЕКСТОВОГО АНАЛІЗУ ВЕЛИКОГО ЕПІЧНОГО ТВОРУ (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ У.САМЧУКА “ВОЛИНЬ”)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
burlakova 2.doc59 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.